• Header W 2
  • Header W 1

Profesjonalna kadra instruktorów zapewni Państwu zajęcia na najwyższym poziomie, dbając o prawidłową technikę i bezpieczeństwo podczas wykonywania ćwiczeń.

Plan zajęć Fitness obowiązujący od 20 marca 2017 r.:

Godzina

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

clock 18 30

18:30

Trening obwodowy+brzuch

Natalia

ATAK na brzuch

Tosia

BPU

Natalia

BPU

Ania

 

Step + brzuch

Tosia

 

clock 19 30

19:30

Body Shape

Natalia

BPU

Tosia

Body shape + step

Natalia

Brzuchomania

Ania

 

Body shape + wzmacnianie rak

Tosia

clock 20 30

20:30

Piłki

Natalia

Zumba 

Sylwia

Zdrowy kręgosłup

Natalia

Zumba

Sylwia

Konieczna wcześniejsza (min. 2 godziny przed zajęciami) TELEFONICZNA (12 346 20 94 !!!) rezerwacja miejsca.

Fitness jest określeniem akcentującym stosowność. Oznacza to, że dzięki ćwiczeniom fizycznym stajesz się coraz lepiej przystosowana/y do życia codziennego, odporniejsza/y na stres i inne negatywne czynniki. Twoja wydajność w pracy zwiększa się, twój organizm szybciej się regeneruje, lepiej śpisz.

Zajęcia fitness powinny obejmować swym pozytywnym wpływem wszystkie sfery osobowości. Fitness to sposób na zdrowie, higieniczne życie, dbałość o ciało i umysł poprzez różne formy ruchu dostosowane do potrzeb i możliwości zainteresowanego.

OPIS ZAJĘĆ:

BPU - Trening łączący wysiłek aerobowy z ćwiczeniami wzmacniającymi brzuch, pośladki, uda. Dobra zabawa plus praca ukierunkowana na to by wysmuklić kobiecą sylwetkę.

Body Shape - Trening wzmacniający, przeznaczony dla każdego kto chce posiadać jędrne, wyrzeźbione ciało i lubi ćwiczyć z obciążeniem. To kompleksowy zestaw ćwiczeń na poszczególne partie ciała z wykorzystaniem gum, hantli, ciężarków na nogi itp. Średnie tempo ćwiczeń pozwala skupić się na technice i dokładności. Zajęcia dla każdego.

Płaski Brzuch - Zajęcia, których celem jest osiągnięcie idealnie płaskiego brzucha. Część pierwsza to trening aerobowy mający na celu spalenie zalegającej na brzuchu tkanki tłuszczowej. Część druga to ćwiczenia wzmacniające wszystkie mięśnie brzucha.

Step Basic & TBC - Prosty trening na stepie gdzie wykorzystywane są tylko podstawowe kroki. Średni poziom intensywności pozwala nawet osobom początkującym pracować nad spalaniem tkanki tłuszczowej. W drugiej części zajęć wzmacnianie głównych partii ciała.

Step- trening w formie układu choreograficznego wykonywanego na stepie z zastosowaniem trudniejszych kombinacji kroków. Pozwala na spalenie dużej dawki kalorii i poprawę koordynacji ruchowej. Dla osób średnio zaawansowanych.

Step Zaawansowany - Zajęcia dla osób zaawansowanych, które łączą w sobie doskonałą zabawę na stepie i prace nad własnym ciałem.

Pilates - to unikalna forma połączenia jogi i ćwiczeń izometrycznych, których celem jest rozciągnięcie i wzmocnienie wszystkich mięśni ciała bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenie kręgosłupa, poprawa postawy ciała, obniżenie poziomu stresu . Ruch połączony z rytmem wdechów i wydechów, wykonywany przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce. Skuteczny sposób na smukłą sylwetkę. Ponadto jest to metoda mającą na celu stworzeniu równowagi w ciele. Jest treningiem "dobrego samopoczucia". Fizjoterapeuci i osteolodzy określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej. Zajęcia dla każdego, bez wglądu na wiek i zaawansowanie.

Streching - Zestaw ćwiczeń rozciągająco - relaksujących ukierunkowany na poprawę elastyczności mięśni oraz usunięcie napięć. Powoduje lepsze ukrwienie, wysmukla, ujędrnia, wyrównuje napięcia mięśniowe, przez co poprawia postawę, samopoczucie, daje energię oraz odstresowuje.

Ball & Shape - to ćwiczenia z wykorzystaniem piłek. Kształt piłki wpływa na zaangażowanie wszystkich mięśni głębokich i ich wzmocnienie. Poprawia stabilizację ciała, równowagę oraz koordynację ruchową . Zajęcia polecane dla wszystkich, a zwłaszcza dla osób mających kłopoty z kręgosłupem. Na zajęciach wykonuje się ćwiczenia relaksująco- rozciągające oraz wzmacniające. Zajęcia dla wszystkich i dobra zabawa.

Sztangi - zajęcia prowadzone z użyciem specjalnie opracowanych i przystosowanych do tej formy ruchu sztang. Podczas treningu wykonywane są izolowane ćwiczenia na wszystkie partie mięśniowe. Zmiana obciążenia pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych grup mięśniowych oraz indywidualnej siły uczestnika. Zajęcia łączą dwa procesy pracy ciała ludzkiego (wydolnościowy i wzmacniający) co powoduje, że nawet do 12 godzin po zakończonym treningu kontynuowane jest spalanie. Zajęcia spełniają wymagania osób potrzebujących wyzwań i oczekujących widocznych efektów w postaci kształtowania sylwetki oraz wzrostu siły organizmu.

Sztangi & Płaski Brzuch - trening jak wyżej plus szczególny nacisk na wyrzeźbienie mięśni brzucha.

Ekspres Brzuch - Intensywne zajęcia trwające 30 minut. Krótka rozgrzewka (5 minut), oraz ćwiczenia wzmacniające wszystkie partie mięśnii brzucha. Trening ten pomoże ci wyrzeźbić w krótkim czasie mięśnie brzucha lub pozbyć się z niego nadmiaru tkanki tłuszczowej. Zajęcia dla osób na każdym stopniu zaawansowania.

Ekspres Nogi - Intensywne zajęcia trwające 30 minut. Krótka rozgrzewka (5 minut), oraz ćwiczenia wzmacniające całe nogi. Trening ten pomoże ci wyrzeźbić i wysmuklić w krótkim czasie mięśnie nóg lub pozbyć się z nich nadmiaru tkanki tłuszczowej. Zajęcia dla osób na każdym stopniu zaawansowania.

Zumba - To zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. To obecnie jeden z najmodniejszych kierunków taneczno-rozrywkowych, Zajęcia składają się z szybkich i wolnych rytmów, stosowane kroki taneczne są łatwe do wykonania i prowadzą do rzeźbienia sylwetki: pośladki, nogi, dolne partie pleców, brzuch i ramiona. Bardzo dynamiczna i ekscytująca mieszanka rytmów latynoskich tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist i wiele innych. Zajęcia są przeznaczone dla wszystkich niezależnie od wieku, zdolności ruchowych lub doświadczenia w tańcu lub fitnessie, gdyż łatwo je dostosować do indywidualnych potrzeb i możliwości. Duża frajda z ruchu, tańca i wspólnej zabawy.